Általános Szerződési Feltételek
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Csala Sándor (székhely: 5711 Gyula, Szarkaláb utca 16., adószám: 67006388-1-24), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.Szolgáltató adatai:A szolgáltató neve: Csala Sándor

A szolgáltató székhelye: 5711 Gyula, Szarkaláb utca 16.

A szolgáltató adószáma: 67006388-1-24

A szolgáltató e-mail címe: picipolcdesign@gmail.com

A szolgáltató telefonszáma: +36 30 237 8811

A szolgáltató nyilvántartási száma:

A szolgáltató bankszámlaszáma: 11773171-00406509

Alapvető rendelkezések:

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Hatály, az ÁSZF módosítása.

A honlap tartalma, és az ahhoz kapcsolódó tulajdon jogok:

A picipolc.hu webshopon található információk, Csala Sándor tulajdonát képezik, ezért ha bármilyen az oldalon található anyagot felszeretnél használni, kérlek jelezd ezt nekünk a picipolcdesign@gmail.com e-mail címen és tájékoztatunk annak lehetséges feltételiről.

Adatkezelési szabályok:

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT

Adatok kezelése

Csala Sándornak a picipolc.hu csapatának nagyon fontos a látogatóink által megadott személyes adatok védelme, illetve az információs önrendelkezési jogainak biztosítása. Az oldal látogatóinak személyes adatait bizalmasan, és a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően kezeljük.

Csala Sándor a hozzájárulásoddal megadott adatokat a webshop működésének ideje alatt tárolja.

Amennyiben törölni szeretnéd adataidat rendszerünkből, kérlek jelezd ezt írásban a picipolcdesign@gmail.com e-mail címen, és ezen kérésednek minél hamarabb igyekszünk eleget tenni.

A regisztrációkor és megrendeléskor megadott adatokat a picipolc.hu kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítására használja. Adataidat harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozó működik közre, pl. futárszolgálat.

A szállítást végző cégek az adatokat kizárólag a csomag célba juttatására, sikertelen átvétel esetén a címzett értesítésére használják.

A picipolc.hu domain néven található webshop adatait Csala Sándor kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII. törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző cég megismerheti a csomag kézbesítéséhez.

A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges megadandó adatok:

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezek adatok értelemszerűen külön-külön is megadható számlázásra és szállításra.

Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelések esetében az alábbi adatok kerülnek rögzítésre, tárolásra:

eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája, fizetés és szállítás módja)

regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok

A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, nem adjuk ki harmadik fél számára.

Az adatkezelés alapjául szolgáló jogszabályok:

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A picipolc.hu webshopban található termékek megvásárlására a webshop felületén van lehetőség, az ott megrendelt termékek személyesen is átvehetőek az alábbi címen: 5711 Gyula, Szarkaláb utca 16. A webshopban feltüntetett termékek ára az áfát és a kiszállítást is tartalmazzák.

A picipolc.hu webshopban a Szolgáltató részletes leírást ad a termékről, fotót jelenít meg róla. Az ezen felül felmerülő kérdésekre a megadott elérhetőségeken van lehetőség.

A webáruház kézzel készített, egyedi, megrendelésre készülő lakberendezési termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, szolgáltató teljes körűen tájékoztatja felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete

A rendelés menete, a látogató böngészik a webshop termékei között, majd ha meg szeretné vásárolni a kiválasztott terméket, azt a kosárba helyezi, majd a pénztár gomb megnyomásával kezdeményezi a fizetést, ki tölti a vásárláshoz szükséges adatok űrlapját és kiválasztja a rendelkezésre álló fizetési lehetőségek közül a számára legkedvezőbbet és megrendeli a terméket, ezt követően e-mail értesítést kap rendelésének paramétereiről.

Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek

Amennyiben a megrendelő szeretné módosítani rendelését, azt a rendelés leadását követő 4 órán belül megteheti írásban az ügyfélszolgálat e-mail címén: picipolcdesign@gmail.com
A megrendelés folyamata és a vásárlás feltételei az interneten keresztül történő megrendelés esetén
A vásárlás csak regisztráció után lehetséges.
Az áruházban található termékek között menüpontok segítségével böngészhet. Először az áruházban található kategóriákat láthatja. Ha olyan kategóriába lép, ahol termékek találhatók, akkor ott megtekintheti a termékek rövid leírását, árát, egyéb választható tulajdonságait. A kosár jelre kattintva a terméket a kosárba helyezheti. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. A kosár tartalmát a “Kosár” menüpont segítségével is ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Ha a megrendelés mellett dönt, kattintson a “megrendelés” gombra. Megrendelés előtt be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a “Regisztráció” menüpont alatt találja. Itt a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kell megadnia. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette a jelszavát, használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. ideiglenes jelszót.

Ha kosár oldalon a megrendelés gombra klikkel és be van lépve, akkor eljut a “Fizetési , Szállítási és Egyéb lehetőségek” oldalra, ahol ki kell választania az Ön számára legmegfelelőbb lehetőségeket. Ha elkészült nyomja meg a tovább gombot. Ekkor megjelenik a megrendelésének az összes adata, melyet ellenőriznie kell. Ha minden rendben van akkor a “megrendel” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az adott áru megrendelésének időpontja nem az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül e-mailben eljuttatja hozzánk.

Megrendelése akkor lép életbe, ha feldolgoztuk azt és kiküldtük Önnek a visszaigazoló e-mailt.

A kereskedő és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar. A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. Ha plusz információra lenne szüksége, írjon nekünk e-mailt vagy keressen minket telefonon.

A weboldalon található termékek kézzel készült, egyedi termékek. Ezek alapján, amennyiben egyfajta termékből több is készül, úgy nincs garantálva, hogy azok teljes mértékben azonosak egymással, kicsi, nem feltűnő eltérés lehet két, azonos tervek alapján készített termék között. Emiatt, a webshopban szereplő fotón látható termék kismértékben, nem lényeges módon eltérhet a megrendelés teljesítése során a részedre megküldésre kerülő terméktől. Kérjük, hogy megrendelését ennek figyelembevételével küldje meg. A kismértékű eltérések nem jelentik Csala Sándor nem szerződésszerű teljesítését, emiatt szavatossági igényt, vagy a szerződésszegés jogkövetkezményeit érvényesíteni nem lehet.

A webáruházban található fotókon az Ön által megrendelni kívánt termékhez hasonló már elkészített polcok vannak, a színek árnyalataiban lehetnek eltérések, a fotó készítésekor esetlegesen fennálló kedvezőtlen fényviszonyok miatt.

A szerződés nem utal magatartási kódexre.

Fizetési és szállítási információk

Fizetési információk

Az árak forintban értendők. Az Eladó alanyi adómentes ÁFA értékesítés szempontjából, így az áraknak ÁFA tartalma nincs. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Fizetési módok:
Jelenleg a következő fizetési módokkal állunk rendelkezésetekre:

Amennyiben az előre utalást választod, akkor
Csala Sándor
OTP bank
11773171-00406509
bankszámlaszámra kérjük, küldd el a vásárlásod végösszegét.

Szállítási információk

Személyes átvétel:

5711 Gyula, Dobos István utca 15.

Az átvétel időpontjáról személyesen egyeztetünk.
Személyes átvétel esetén jelenleg kizárólag készpénzben tudod kifizetni rendelésed végösszegét.

Szállítási címre történő kiszállítás:

A csomagok kiszállításában a DPD szolgáltatásait vesszük igénybe. A termékek ára tartalmazza a kiszállítás díját is.

A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A megrendelések feldolgozása a rendelést követő 48 órában történik.

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük. Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.

Általános teljesítési határidő az egyes termékek esetében eltérő lehet, amennyiben a vásárló bizonytalan, kérdésére az elérhetőségein készséggel válaszol a szolgálató.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlásának menete:

Az elállási jog gyakorlásához, a Felhasználónak írásban kell felvennie a kapcsolatot a Szolgáltatóval a következő e-mail címre, picipolcdesign@gmail.com adatainak megadásával, és indokaival.

Garancia, jótállás

Termékeinkre 12 hónap garanciát vállalunk. 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés

A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről – ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével – és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és – ha a panaszokat ilyen módon is fogadja – elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

Az oldal böngészésével és megrendelés leadásával Felhasználó elfogadja a vásárlási feltételeinket és adatkezelési elveinket.

 

Budapest, 2018. október 19.